lördag 30 mars 2013

Påskmiddag för en sjukling

Jag har varit förkyld ända sen jag kom hem från New York, suck. Ikväll skulle jag på påskmiddag till mina svärföräldrar men fick stanna hemma istället. Kände mig dock tillräckligt pigg för att lyxa till det lite i alla fall. Middagen fick bli framför Girls och bestod av ugnsbakad lax, klyftpotatis, ärtor, körsbärstomater, blandsallad och kall sås gjord på kvarg, majo, citron och dill. Lite senare åt jag jordgubbar med cashewgrädde (blötlagda cashewnötter mixade med citron, honung, 1 tsk kokosolja, lite vatten och en nypa salt).



Härligt med lite färg! Nu ska jag kolla på Game of Thrones. Jag tycker GOT är ganska bra, men det är väldigt synd att man inte kan äta medan man tittar på det. Det är så onödigt slabbigt hela tiden. Har gjort misstaget flera gånger och tappat matlusten. :/ En kopp te får det bli!


Inga kommentarer: